Informujemy, iż w dalszym ciągu zgodnie z wytycznymi organu prowadzącego od 16 marca 2020 r wstrzymuje się obsługę klientów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie i Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Kościerzynie w siedzibie jednostki, tym samym jednostka jest wyłączona z bezpośredniej obsługi interesantów.
Dlatego też celem ułatwienia załatwiania spraw osobom starszym i mającym trudności w kontakcie z urzędem w formie on-line w związku z ogłoszonym stanem epidemii w trosce o bezpieczeństwo mieszkańców informuję, że od dnia 23 marca 2020 r. w budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kościerzynie przy ul. I. Krasickiego 4 – wejście główne, zaadaptowaliśmy skrzynkę do korespondencji do której można wrzucać dokumenty, dotyczące spraw pilnych i nagłych.
Korespondencja będzie podlegać rejestracji, jednak ze względu na aktualną sytuację, związaną z ogłoszeniem na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemicznego, możliwość potwierdzenia odbioru jest w tym przypadku niemożliwa.
Skrzynka będzie monitorowana od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00. Prosimy o NIE WRZUCANIE DO SKRZYNKI KORESPONDENCJI PO GODZ. 14.00 oraz w WEEKEND z uwagi na obowiązek RODO.
Prosimy o zabezpieczenie dokumentów w zamkniętej kopercie.
W związku z wyjątkową sytuacją dla Państwa i dla naszej jednostki prosimy o wyrozumiałość i dostosowanie się do zaleceń.
Dyrektor PCPR w Kościerzynie Marzena Hinca