Ogólnopolskie telefony zaufania

Ogólnopolskie telefony zaufania

Zadzwoń lub napisz, gdy coś Cię martwi, masz problem np. z przemocą w rodzinie w szkole, nie masz z kim porozmawiać lub wstydzisz się opowiedzieć. Pomoc świadczona przez konsultantów telefonu 116 111 jest całkowicie bezpłatna i całodobowa.

Tu również możesz zadzwonić, gdy nie wiesz z kim porozmawiać, a coś bardzo Cię martwi. Możesz tam także zgłaszać takie sytuacje, które według Ciebie są niesprawiedliwe i masz poczucie, że ktoś zachował się nie tak jak powinien – np. złamał prawo. Telefon jest bezpłatny i jest czynny od poniedziałku do piątku od godziny 8:15 do 20:00 (połączenie bezpłatne).

Czynny  od poniedziałku do soboty w godz. 8.00 – 22.00, a w niedziele i święta od 8.00 do 16.00. Możesz opowiedzieć o swojej sytuacji i dowiedzieć się gdzie szukać pomocy. Zadzwoń, jeśli ktoś w Twojej rodzinie krzywdzi Cię – bije lub obraża. Dzwoniąc płacisz tylko za pierwszy impuls połączenia. 

Czynny we wtorki i środy od godz. 15:00 do 18:00. Opłaty za połączenia z numerem zgodnie z cennikiem operatora. Telefon zaufania oferuje pomoc dorosłym, którzy doświadczyli przemocy seksualnej oraz służy radą i wsparciem osobom, które pragną wyeliminować własne niepożądane myśli i zachowania.

Czynny od poniedziałku do piątku w godz. 9.30 – 15.30  – połączenie bezpłatne. Tu można uzyskać wsparcie w sytuacji przemocy w rodzinie. Specjaliści obsługujący linię udzielają informacji na temat procedury „Niebieskiej Karty”.  

Bezpłatna i anonimowa pomoc telefoniczna i online dla rodziców i nauczycieli, którzy potrzebują wsparcia i informacji w zakresie przeciwdziałania i pomocy dzieciom przeżywającym kłopoty i trudności wynikające z problemów i zachowań ryzykownych takich jak: agresja i przemoc w szkole, cyberprzemoc i zagrożenia związane z nowymi technologiami, wykorzystywanie seksualne, kontakt z substancjami psychoaktywnymi, uzależnienia, depresja, myśli samobójcze, zaburzenia odżywiania.

Całodobowe numery telefonów zaufania dla kobiet doświadczających przemocy w rodzinie prowadzonych przez Fundację Centrum Praw Kobiet. Telefony zostały utworzone po to aby wysłuchać, wspólnie zastanowić się nad rozwiązaniem, które zapewni Ci bezpieczeństwo, pomoże znaleźć drogę wyjścia  z trudnej sytuacji lub, jeśli trzeba pomoże zainterweniować.
 

Linia całodobowa i bezpłatna.

Telefon zaufania dla osób cierpiących z powodu uzależnień behawioralnych tzn. np.: uzależnienie od hazardu, internetu,  seksu, zakupów, pracy, jedzenia. NZOZ Ośrodek Rehabilitacyjno-Readaptacyjny MONAR – tel. 58/ 349 46 90.

Telefon jest dedykowany wszystkim seniorom, którzy potrzebują rozmowy, wysłuchania, przebywania przez chwilę w kontakcie z innym człowiekiem. Telefon jest czynny od poniedziałku do soboty w godzinach od 16.00 do 20.00, a we wtorki na telefon od seniora czeka dietetyk, a w środy farmaceuta.

Aktualności

Urząd Komisji Nadzoru Finansowego zaprasza seniorów i ich opiekunów na webinarium (spotkanie online) „Bezpieczny senior – jak nie dać się oszukać w Internecie” organizowanew ramach

Czytaj więcej »

„NIE BĄDŹ OBOJĘTNY”

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kościerzynie informuje, że jest w trakcie realizacji działania pod tytułem „Nie bądź Obojętny” – profilaktyka na temat zjawiska przemocy domowej”

Czytaj więcej »

Organizator Rodzinnej Pieczy Zastępczej
- Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kościerzynie

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kościerzynie informuje, że dnia 02.11.2023 r. jest zamknięte.

Jednocześnie informujemy, że darmowe porady prawne odbywać się będą zgodnie z harmonogramem.

ZAPRASZAMY DO KONTAKTU

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kościerzynie

ul. Krasickiego 483-400 Kościerzyna

Zespół ds. rodzinnej pieczy zastępczej

tel. 58686 50 05, 785993121

www.pcprkoscierzyna.pl

„Pomoc jednej osobie nie zmieni całego świata, ale może zmienić świat ,dla jednej osoby”

Skip to content